Voortgang werkgroepen

In het centrum van Amsterdam- Noord wordt in de gloednieuwe wijk Elzenhagen-Zuid een nieuw sociaal cultureel centrum met een moskee gebouwd. Bij een nieuwe stichting hoort ook een nieuwe logo! Daarom
zoekt de stichting BovenIJ een eigen logo en roept daarbij iedereen op om mee te denken.
Op de oproep om een naam en logo te bedenken voor het sociaal cultureel centrum met moskee zijn veel reacties binnen gekomen. Deze worden nu allemaal bekeken door het bestuur en alle inzenders zullen hierover persoonlijke terugkoppeling krijgen.

Er zijn globale ontwerptekeningen gemaakt voor het nieuwe sociaal cultureel centrum met moskee. Met een architect en enkele leden van de commissie projectontwikkeling, wordt nu gewerkt aan de uitwerking van deze tekeningen. Wanneer de tekeningen in een wat meer gevorderd stadium zijn, zullen ze worden gedeeld met belangstellenden.

De tijd is nu aangebroken om het financiële gedeelte van de bouw te gaan regelen. Om de grote bedragen binnen te krijgen die nodig zijn voor de bouw is er een commissie financiën opgericht. De

inzamelingsacties gaan beginnen via verschillende kanalen. Voor meer informatie kunt u kijken bij de tab social media met link naar de crowd funding pagina.

Meepraten?
Draag gerust bij!